کـانـتیـنـر ویلایی

کـانـتیـنـر ویلایی

فروش کانتینر | مبین کانتین : کـانـتیـنـر ویلایی همان گونه که از نامش مشخص است. برای استفاده در باغ و مکان های دور از دسترس به منظور ساختن ویلا یا خانه باغ مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه ها اغلب در اندازه های ۲۰ و ۴۰ فوت ساخته می شوند. این مدل ویلا برای اولین بار در اروپا ساخته و مورد استفاده قرار گرفت. کم کم استفاده از آن در آسیا و آمریکا هم رواج یافت.  قصد داریم به معرفی و کاربرد های آن بپردازیم.

انواع کـانـتیـنـر ویلایی

دو نوع از کانتینر ویلایی وجود دارد. یک نوع ثابت و نوعی دیگر متحرک است.

کانـتـینـر نوع ثابت

این محصول همان طور که مشخص است. امکان جابه جایی ندارد. به محض استقرار دیگر نمی توان آن را حرکت داد. به همین دلیل بهتر است. این سازه را نوعی طراحی کرد که آمادگی در برابر هر نوع شرایطی را داشته باشد. از جمله شرایط مختلف آب و هوایی.

کانـتـینـر نوع متحرک

این محصول قابلیت حمل و انتقال را دارد. کاربر می تواند با توجه به نیاز خود آن را جا به جا کند؛ بنابراین باید در قسمت زیری سازه چرخ هایی وجود داشته باشد. تا جابه جایی راحت تر انجام بگیرد. از مزیت های این مدل این است که اگر نیاز به تعمیر و یا تغییراتی داشته باشد می توان آن را تا محل تعمیر حرکت داد.

نکات اولیه در ساخت کـانـتیـنـر ویلایی

۱: مکان و محل قرار گیری سازه.
۲: در نظر گرفتن آب و هوای مکانی که قرار است ویلا در آن نصب شود.
۳: در نظر گرفتن مساحت که سازه باید در آن مستقر شود.
۴: در نظر گرفتن مقدار بودجه ای که در اختیار دارید.

عایق بندی این مدل ویلا

یکی از مهمترین مواردی که باید در ساخت این نوع سازه به آن توجه کرد. نوع عایق بندی آن است. مواد و مصالحی که در عایق بندی این محصول استفاده خواهد شد عبارتند از: فوم، پلی استایرن، پلی یورتان، پشم سنگ، پشم شیشه.

نکته: در هنگام نصب این سازه بهتر است آن را بر روی زمین قرار دهند زیرا با این روش میزان مقاومت آن در برابر طوفان و گردبادهای شدید تا حد زیادی بالا خواهد رفت.

خصوصیات و ویژگی های کانتین ویلایی

۱: با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی و کمبود نقدینگی در دست اقشار مختلف جامعه، از سویی دیگر بالارفتن هر روزه قیمت مصالح ساختمانی مانند کچ و سیمان و آهن، دیگر کسی در فکر ساختن ویلا به روش های سنتی نیست. از طرفی قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این سازه های از پیش ساخته شده موجب شده تا اکثر افراد به نصب آن در باغ ها و مزارع خود روی بیاورند.

۲: این مدل ویلا چون از جنس فلز می باشد. از استحکام فوق العاده ای برخورداراست. همچنین نصب راحت و آسان موجب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.

۳: موقتی بودن این خانه ویلایی باعث شده تا صاحبان باغ ها به استفاده از آن روی بیاورند زیرا در صورت فروش باغ می توان به راحتی این کانتینر را جابجا کرد. همچنین در صورت نیاز و در کمترین زمان ممکن قابلیت تغییر کاربری را دارند.

۴: صرفه جویی در هنگام ساخت و نصب آن از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این سازه است. همچنین به محض استقرار می توان از آن استفاده کرد.

۵: طرح ساده بدنه این مدل کانتینر موجب شده است تا با صرف هزینه ناچیز و همچنین زمان کمتر به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

۶: وزن سبک این محصول سبب شده است. تا با استفاده از تریلی و یا کامیون به راحتی بتوان آن را جابجا کرد و البته حمل آسان آن به مناطق صعب العبور از دیگر ویژگی این محصول است.

۷: جنس این محصول از ساندویچ پنل و گالوانیزه می باشد. به همین دلیل در برابر ضربات شدید و زلزله های مهیب هم مقاومت بسیار بالایی دارد.

۸: سفارشی بودن این کالا از دیگر ویژگی جالب آن است؛ زیرا می توان نوع و مدل مورد نظر خود را به شرکت سازنده ارائه داد. همچنین قابلیت کم و یا زیاد کردن امکانات در حین ساخت و نصب و حتی بعد از استفاده را دارد.

۹: مقاومت و استحکام این نوع ویلا در برابر طوفان و رطوبت و آب مثال زدنی است. نوع جنس به کار رفته در آن سبب شده است تا از ورود هوای سرد در فصل سرما و همچنین ورود هوای گرم در روزهای گرم سال به داخل ویلا جلوگیری کند.

در صورتی که یک کانتینر فضای کمی برای شما دارد. همچنین فضای کافی برای نصب همزمان دو سازه را ندارید. می توانید دو کانتینر را بر روی هم نصب کرده و به صورت دو طبقه از آن استفاده کنید.

تغییر ماهیت کانتینر ویلایی از دیگر ویژگی این سازه جالب است.

امکانات کـانتـیـنـر ویلایی

کانتینر ویلایی انواع امکانات یک خانه مسکونی را دارد. از جمله: در و پنجره دو جداره، سرویس بهداشتی، برق کشی ولوله کشی گاز، عایق کاری، درب های داخلی، کفپوش ریلی. سالن پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن. همه این امکانات سبب خواهد شد تا افراد با زندگی در آن احساس راحتی و آسایش داشته باشند. همچنین در داخل سازه قسمتی را به عنوان آشپزخانه می توان در نظر گرفت؛ که قابلیت نصب اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و انواع کابینت را دارد.

همچنین طراحی این محصول به گونه ای است که می توان با نصب یک دیوار از پیش ساخته قسمتی از آن را به عنوان اتاق خواب انتخاب کرد. از امکانات دیگر این مدل ویلا می توان به نصب انواع کولر و بخاری هم اشاره کرد.

قیمت کـانـتیـنـر ویلایی

۱: بودجه در نظر گرفته شده برای خرید این محصول.
۲: در نظر گرفتن هزینه برای نصب امکانات و پلان های مورد نظر.
۳: اختصاص دادن بودجه ای مشخص برای سفارش و ارائه طرح مورد نظر با توجه به نیاز خود.
۳: در نظر گرفتن هزینه نصب و دیزاین سازه.
۴: در نظر گرفتن بودجه برای حمل و نقل کانتینر.

با توجه به مطالب ذکر شده باید گفت که نصب یک کـانـتیـنـر ویلایی به مراتب آسان تر و مقرون به صرفه تراز ساخت یک ویلای سنتی است؛ و با توجه به متنوع بودن این محصول افراد می توانند با در نظر گرفتن بودجه و مکان و همچنین میزان فضایی که در اختیار دارند بهترین متد را برای استفاده خود و افراد خانواده انتخاب کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر و هچنین نحوه خرید انواع کانتینر با گروه صنعتی مبین کانتین در ارتباط باشید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

سرپناه ضد زلزله

سرپناه ضد زلزله   سرپناه ضد زلزله سازه ای است که در هنگام وقوع زلزله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

ارتباط با ما